Software voor handelsbedrijven

Software voor handelsbedrijven

Bespaar tijd en geld en verhoog uw efficiency

Met Odoo heeft OntwikkelingInEenvoud een ideale oplossing voor handelsbedrijven

Integreer order-, relatie- en voorraadbeheer met de boekhouding en verhoog uw bedrijfsrendement. Alles is met elkaar verbonden; dus geen dubbel werk of  allerlei losse applicaties. Samen met uw medewerkers werkt u op kantoor of op locatie in een gebruiksvriendelijk systeem, waarbinnen alle disciplines van uw bedrijf zijn geïntegreerd. Omdat alles online staat werkt iedereen met dezelfde up-to-date gegevens.

Met alle informatie en inzichten die u uit onze softwareoplossing kunt halen, bent u in staat uw bedrijfsprocessen beter in te richten en te beheren. Daardoor kunt u sneller reageren en beter anticiperen op ontwikkelingen in de markt en bij uw klanten. U bent in staat inkoop en levering beter op elkaar en de marktbehoefte af te stemmen. Dit leidt tot een hogere klanttevredenheid en een betere concurrentiepositie.

Maak de stap naar eenvoud met Odoo, zoals de Voogt Systemen.

Voor wie?
Handelsbedrijf, detailhandel, groothandel, webshop, horeca

Alles geïntegreerd in één betaalbare softwareoplossing

CRM

Klantgegevens. Alle documenten, e-mails, facturen en foto’s gekoppeld aan uw contacten.

Kassa

Beveiligde transacties, real-time voorraadbeheer. Optimale koppeling ipads bediening en kassa, etc

Boekhouden

Webwinkel, koppelingkassa, kredietinformatie, scanrapporten, debiteuren- en crediteurenbeheer

Communcatie

Emailings, nieuwsbrieven, emailresponsesysteem, campagnes, aanbiedingen

In- en verkoopbeheer

Scanning. Koppeling kassa. Voorraadbeheer. Levertijden, minimale voorraad/bestelaantal

Productie

Productie en assemblage, werkplaats, reparatie en onderhoud

Verkopen

Leads, prospects, offertes, emailresponsesysteem, klantenservice, pijplijnanalyse

Magazijn

Voorraadbeheer, magazijnbeheer, logistiek, scanning, artikelbeheer

Medewerkers

Verlofdagenregistratie. Koppeling loonadministratie. Opslag diploma’s

Contract- en projectbeheer

Projectmanagement, events, (onderhouds) contracten, capaciteitsplanning, budgettering

Financiele administratie

Overzichten van omzet, (personeels)kosten en productiviteit. Rapportage en analyse

Website

Bestellingen, contactformulier, volledige webintegratie, klachten, reviews

Software voor handelsbedrijven

Inclusief
Hosting (volgens Europese richtlijnen)
Dagelijks back ups (in NL bij andere provider)
Gratis Helpdesk

iPad, iPhone, Android

Uw systeem overal beschikbaar. Voor u en uw medewerkers.

Wij werken met een gecertificeerd bedrijf dat de hosting en de opslag verzorgt. Overal waar internet is, kunt u in de Cloud werken.

Geïnteresseerd?

Wij komen graag bij u op kantoor voor het verzorgen van een demonstratie. In een persoonlijk gesprek kunt u kennis maken met de voornaamste functies en mogelijkheden en beantwoorden wij graag uw vragen.

Meer weten over software voor handelsbedrijven. Neem nu contact met ons op voor nadere uitleg of een demonstratie.

Contact